محمد هادی رضوی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح چمن زمین ورزشی بخش دیلمان در روستای میکال هم از دیگر طرح های در دست اقدام این اداره است که توسط پیمانکار درحال انجام است و برای این چمن مصنوعی هم  شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال   نیاز است .

وی اظهار داشت: زمین چمن ورزشگاه تختی در بخش مرکزی سیاهکل و هم زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای میکال از دغدغه های اصلی مردم شهرستان سیاهکل بشمار می روند که با رایزنی با مدیرکل ورزش و جوانان استان و نماینده مردم  سیاهکل در مجلس، اعتبارات خوبی در این خصوص اخذ شده و شهرستان  وضعیت مناسبی دارد.

رضوی تصریح کرد:برای ساخت استخر بانوان سیاهکل که در اسفند سال گذشته  افتتاح و در خردادماه امسال مورد بهره برداری قرار گرفت از اعتبارات ورزش بانوان استفاده شد ولی از آن هم آقایان و هم بانوان استفاده می کنند که   ساخت این استخر  حدود ۴۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیاهکل  در خصوص ورزشکاران سازمان یافته در شهرستان هم   گفت: طبق آمار بیمه ورزشی، سیاهکل حدود سه هزار و ۳۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته دارد که مشغول فعالیت ورزشی هستند.

رضوی در مورد مهمترین برنامه های ورزشی شهرستان سیاهکل در سال جاری نیز اظهار داشت: امسال برنامه ریزی بهتری نسبت به سال گذشته در این شهرستان انجام گرفته و از نیمه دوم سال گذشته تاکنون ۱۳۰ برنامه ورزشی در سطح شهرستان اجرا شده است.

وی  خاطرنشان کرد: از اول سال جاری تاکنون حدود ۱۲ برنامه همگانی در سیاهکل اجرا شده که  در این مدت برخی از برنامه ها  برای اولین بار در این شهرستان اجرا شده اند که یکی از این برنامه ها ، طرح تابستانه به عنوان یک برنامه پایلوت در وزارت ورزش و جوانان است .

وی یادآورشد: یکی دیگر از برنامه های توسعه ورزش در سیاهکل  با شروع مدارس ، اجرای طرح استعداد یابی رشته های ورزشی بود و  ساماندهی هیات های ورزشی شهرستان و اماکن ورزشی موجود نیز از مهمترین برنامه هاست.

رضوی با تاکید بر اینکه اماکن ورزشی این شهرستان جوابگوی جامعه ورزشی نیست ؛ اظهارداشت: در این زمینه تعاملاتی با ادارات صورت گرفته  و تفاهم نامه هایی با شهرداری، آموزش و پرورش و سپاه امضا شده و قرار است با توجه به کمبود امکانات ، شهرستان بتواند از امکانات  این ادارات و نهادها بهره مند شود .

سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان در ۵۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.