محمدرضا محسنی در جریان بازدید میدانی از پروژه بهسازی مسیر روستای گنجار به امامزاده اسحاق به ایرنا اظهار داشت: امام‌زادگان ابراهیم و اسحاق (ع) دو نقطه زیارتی و گردشگری این شهرستان محسوب می شوند که سالانه مورد استقبال قابل توجه هموطنان هستند و زهکشی ، تعریض و بهسازی راه فرعی گنجار - امام‌زاده اسحاق پس از هماهنگی ها و دریافت مجوزهای لازم از سوی دستگاه های متولی در دست اجراست.

وی ادامه داد: احیاء راه فرعی گنجار به امام‌زاده  اسحاق که شش کیلومتر طول دارد،  فاصله حدود ۳۰ کیلومتری مرکز این شهرستان تا این منطقه سیاحتی و زیارتی را به حدود ۲۰ کیلومتر کاهش می دهد.

وی افزود: دستگاه های ذیربط برای بهره گیری از اعتبارات استانی در جهت تداوم و تکمیل اجرای این طرح برنامه ریزی کنند ضمن آنکه تاکنون برای بهسازی این مسیر و نصب دو دستگاه دوربین برای مقابله با قاچاق چوب بالغ بر ۵۰ میلیون تومان از محل مشارکت های مردمی تامین اعتبار شده است.

شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب، چهار دهستان جیرده، ملاسرا، چوبر و نصیرمحله و نیز ۱۰۲ روستا، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

بقعه متبرکه امام زاده اسحاق(ع) و خواهرش خیرالنسا(س) در ارتفاع هزار و ۳۳ متری از سطح دریا، بالای قله سیاه کوه در بخش احمد سرگوراب و در ۲۵ کیلومتری غرب شهرستان شفت در یک منطقه زیبای ییلاقی قرار دارد. موقعیت طبیعی بقعه امام زاده اسحاق(ع) باعث شده این بقعه یکی از برجسته ترین مناطق گردشگری مذهبی در گیلان شود.

۷۲۹۴/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.