به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا روز یکشنبه در این برنامه فرهنگی گفت: امروز ۲۰ نفر از شهروندان و اعضای کانون، قصه های خود را در این کانون و هر کدام در ۹۰ ثانیه روایت کردند و شرکت در جشنواره محدودیت سنی ندارد.

نورجهان پوراحمدی افزود: علاقه مندان، از روایت قصه ۹۰ ثانیه ای خود با دوربین و یا موبایل با حجم حداکثر ۴۰۰ مگابایت فیلمبرداری و به نشانی www.kanoonfest.ir  ارسال کنند.

وی ادامه داد: استفاده از نمادهای فرهنگی و بومی در قصه ها ضروری است و فیلم های قصه گویی باید به صورت افقی تهیه و تا دهم مهرماه ارسال شود.

وی گفت: جشنواره توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزار می شود و بعد از انتخاب سه اثر با هیات داوران و سه اثر با آرای مردم، نفرات برتر تا پایان سال جاری تجلیل خواهند شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا گفت: قصه گویی در ایران قدمتی به درازای تاریخ این سرزمین کهن دارد و از آن در حوزه های آموزشی و تربیتی استفاده می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و سه هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان در دو کانون پرورش فکری آن عضو هستند.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.