به گزارش خبرنگار ایرنا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا روز دوشنبه در جلسه هماهنگی تجمع عاشورائیان در فرمانداری آستارا گفت: این برنامه روز شنبه آینده ساعت ۱۷ در خیابان امام و مقابل مسجد آبروان برگزار خواهد شد.

سامان ساسانیان اظهار کرد: شکوه حضور مرزنشینان آستارا به صورت مستقیم از شبکه تلویزیونی باران پخش خواهد شد و هیات های مذهبی و دسته های عزاداری مساجد همکاری کنند.

وی بیان کرد: پیش از این دوبار تجمع عاشورائیان آستارا از تلویزیون پخش شده است و بار دیگر با شکوه تمام برگزار و در رسانه ها به تصویر کشیده خواهد شد. 

ساسانیان گفت:  کربلا سرشار از درس حکمت و معرفت است و مومنان با بهره گیری از آن، در رفع ناهنجاری های اجتماعی و نهادینه کردن اخلاق حسنه در جامعه تلاش کنند. 

معاون فرماندار آستارا اظهار کرد: پیام عاشورا و هدف ماندگار امام حسین (ع) اصلاح انحرافات است و اگر این هدف بزرگ در روزمرگی ها فراموش شود، در تبیین نهضت حسینی غفلت کرده ایم. 

وی گفت: دستگاه های اجرایی آستارا در اجرای باشکوه این برنامه فرهنگی همکاری کنند و به زودی در جلسه ستاد اربعین در فرمانداری آستارا با حضور مدیران کل استان، برای هماهنگی استقبال از زائران خارجی برنامه ریزی خواهد شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و هر سال زائران خارجی اربعین حسینی با گذر از مرز این شهرستان، به کربلا عزیمت می کنند.

۷۱۰۵   / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.