علی نظرمحمدی روز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در خصوص بازی این تیم با استقلال خوزستان اظهار داشت: استقلال خوزستان تیم بسیار خطرناکی است و این تیم خط حمله خوب و خطرناکی دارد.

وی افزود: برترین تاکتیک تیم استقلال خوزستان نیز خط حمله آن و استفاده از ضد حملات است و روی ضربات ایستگاهی هم تبحر دارد و باید در دیدار برابر این تیم، مواظب خط حمله استقلال خوزستان باشیم که در این راستا، تمرینات مخصوصی را انجام داده ایم.

وی ادامه داد: دیدار برابر استقلال خوزستان برای تیم سپیدرود رشت بسیار مهم است و نباید فریب جایگاه این تیم در جدول رده بندی را بخوریم چون این تیم همانند سپیدرود فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشته و بازی حساسی را باید با این تیم انجام دهیم.

نظرمحمدی بیان کرد: دیدار ما برابر استقلال خوزستان از چند لحاظ حائز اهمیت است چون هر دو تیم در لیگ برتر حضور داشتند و امسال در لیگ دسته اول حضور دارند که با پیروزی برابر این تیم ، شخصیت خود را پیدا خواهیم کرد و با برتری برابر استقلال خوزستان ، ثبات امتیازگیری ما نیز ادامه می یابد.

سرمربی سپیدرود رشت اضافه کرد: همچنین با برتری برابر استقلال خوزستان ، طرفداران پرشور و خونگرم سپیدرود به این تیم امیدوار می شوند و با توجه به اینکه سه هفته از لیگ دسته اول سپری شده، هم اینک بازیکنان نیز شناخت بیشتری نسبت به هم پیدا کرده اند و در این دیدار باید هماهنگ تر ظاهر شویم.

نظرمحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به این امر و شرایط موجود، در دیدار برابر استقلال خوزستان محکوم به پیروزی هستیم تا با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی بتوانیم موقعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشیم.

وی به بازیکنان مصدوم این تیم نیز در دیدار برابر استقلال خوزستان اشاره و اضافه کرد: رضا عاشوری که در دیدار برابر نیروی زمینی دچار آسیب دیدگی شده بود، در دیدار برابر استقلال خوزستان غایب است و همچنین معین راشدی و سعید قدیمی تا نیم فصل نمی توانند سپیدرود را همراهی کنند.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان عصر فردا (دوشنبه) در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار خواهند گرفت. تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، سپیدرود رشت با کسب چهار امتیاز در مکان دهم و استقلال خوزستان با کسب یک امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.