به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا روز شنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه در داخل این اداره گفت: بیش از ۱۰۰ گلیم، کیف سنتی، فرش دست بافت، نمد و محصولات شرکت تعاونی آب معدنی لاتون به مدت یک هفته در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

شهلا قاضی پور افزود: در آستارا ۱۲۵ شرکت تعاونی با ۴۱ هزار و ۸۸۱ عضو و اشتغالزایی برای ۳۷۵ نفر در بخش های مرزنشینان، کشاورزی، خدماتی، مسکن، حمل و نقل و صنعت و عمران فعال است.

وی بیان کرد: فعالیت دهیاری ها در قالب شرکت تعاونی دهیاران آستارا ساماندهی شده و تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان در حوزه پیمانکاری طرح های عمرانی در دست اقدام است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آستارا افزود: ۲۵ درصد تولید بخش اقتصاد بر عهده تعاونی هاست و بسترهای رشد و منابع مالی آنها باید از سوی دولت فراهم شود. 

قاضی پور بیان کرد: تعاونگران به تعهدات فردی و اجتماعی خود جامه عمل می پوشانند و حمایت بیشتر دولت، موفقیت آنها را دوچندان خواهد کرد. 

وی گلباران مزار شهدا، تجلیل از تعاونگران برتر و رزمایش خودروهای شرکت تعاونی تاکسیرانی را از برنامه های هفته تعاون در آستارا اعلام کرد.

۹ تا ۱۵ شهریورماه هفته تعاون است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.