به گزارش خبرنگار ایرنا در سومین روز از هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان شش پروژه آسفالت راه روستایی، دو پروژه گازرسانی و همچنین پروژه های تقویت برق ۲۰ روستای شهرستان فومن به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور مهندس علی اوسط اکبری مقدم پروژه های آسفالت راه روستایی که به صورت همزمان در روستای خالصان شهرستان فومن به طول ۱۷.۵ کیلومتر با حدود سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید؛ با اجرای این پروژه‌ها مردم روستاهای خالصان، گل افزان، گیگاسر، حسین کوه، کمادول و آبرود از نعمت آسفالت بهره مند شدند.

همچنین در ادامه سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به شهرستان فومن پروژه گازرسانی به روستاهای سقیبن و کوره خرم افتتاح شد؛  میزان شبکه اجرا شده برای این پروژه پنج کیلومتر بوده که برای آن ۶۷۵ میلیون تومان هزینه شده و با اجرای این پروژه ۱۰۸ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

در آخرین برنامه حضور اکبری مقدم در شهرستان فومن پروژه های تقویت برق ۲۰ روستا با اعتبار چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

پروژه تقویت برق ۲۰ روستا شامل نصب ۲۰‌ دستگاه ترانسفورماتور برای تقویت برق ۲۰ روستا، افزایش قدرت شبکه با نصب ترانس در ۹ روستا، اصلاح ۲۰ کیلومتر شبکه برق روستایی و جایگزین کردن آن با کابل‌های خودنگهدار بوده است‌.

شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۴/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.