به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار شهرستان صومعه سرا غروب دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت صومعه سرا، تکمیل طرح های نیمه تمام را از اولویت های اصلی عنوان کرد و گفت: پروژه های برق رسانی،  راه سازی جاده ای و روستایی، بومگردی ، گردشگری ، اشتغالزایی و مسکن محرومین از مهمترین طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است .

سیدجلال سیدمحمدی تصریح کرد:  بهره برداری طرح های فوق با تلاش و زحمات دستگاه های اجرایی، دهیاری ها و سرمایه گذاران بخش بخصوصی انجام شده و بسیاری از پروژه ها، ملی  و حاصل تلاش های نماینده شهرستان است که در لیست برنامه های این هفته قرار نداده ایم .
سیدمحمدی هفته دولت را فرصتی برای ارائه  خدمات  نظام دانست و اظهار داشت:  اطلاع رسانی این اقدامات سبب ایجاد روحیه و امید خواهدشد از این رو مدیران نیز باید  با نگاه و جهت گیری مناسب نسبت به شرایط فعلی اقدامات خود را پیش ببرند.
وی همچنین از در دست اجرا بودن ساخت شش زمین چمن مصنوعی در شهرستان خبر داد و افزود: سه سالن ورزشی برای روستای مرکیه، پشتیر، نوخاله اکبری به مرحله واگذاری به پیمانکار رسیده است.

به گفته فرماندار شهرستان صومعه سرا ، توسعه گردشگری درحوزه تالاب روستاهای  سیاه درویشان و سلکه را مورد بررسی قرار داده ایم و بزودی لایروبی  بعضی از نقاط اتصالی و ورودی رودخانه ها را شروع خواهیم کرد .

صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵  کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

۷۲۹۲/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.