سرهنگ محمد سلیمانی راد عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: مصدومان این حادثه توسط آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند و رانندگان باید در محورهای حادثه خیز از انجام حرکات مخاطره آمیز و از گرفتن سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

وی اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است و رانندگان هنگام دور زدن با دید کافی و رعایت حق تقدم اصول ایمنی را رعایت و هنگام خستگی از ادامه رانندگی خودداری کنند.

مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا هم گفت: مصدومان حادثه، دو مرد بودند و پس از رهاسازی توسط ماموران آتش نشانی به بیمارستان منتقل شدند.

ایرج خلیلی رشید افزود: پاک کردن خرده شیشه و ضایعات خودروها در محل تصادف از وظایف نیروهای آتش نشانی است و همکاری مردم در هنگام حوادث ضروری است.

کشف سیگار و لوازم آرایشی قاچاق در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی آستارا سرهنگ محمد نمازی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه حین کنترل محور مواصلاتی اردبیل-آستارا به حرکات راننده خودروی پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران در بازرسی تخصصی از این خودرو ۲۷ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سیگار خارجی را که به نحو ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده متخلف را دستگیر کردند. 
نمازی اظهار کرد: همچنین ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی قلعه با مشکوک شدن به خودروی سمند و توقف آن ۹۵۰ عدد انواع لوازم بهداشتی غیر مجاز و قاچاق را کشف و حامل آن را دستگیر کردند. 
وی ارزش تقریبی کالاهای قاچاق را ۳۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهمان ۳۸ و ۵۵ ساله این پرونده ها جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند. 

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و محور آستارا به اردبیل از مسیرهای پر تردد شمال کشور است.

۷۱۰۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.