اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با انتشار فراخوانی، مدیریت و اجرای چهارمین دورۀ جام باشگاه‌های کتابخوانی در سطح استان را به مؤسسات فرهنگی و هنری واسپاری می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در این فراخوان آمده است: با توجه به اهمیت و تأثیرگذاری فرهنگی و طیف و شمار گستردۀ مخاطبان طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان و موفقیت نمایندگان استان در سومین دورۀ جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سطح ملی در سال ١٣٩٧، ادارۀکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نظر دارد تا چهارمین دورۀ این جام را در سال ١٣٩٨ در سطح شهرهای استان اجرا کند.

بدین منظور ادارۀکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر آن است تا مدیریت و اجرای چهارمین دورۀ جام باشگاه‌های کتابخوانی در سطح استان را به مؤسساتی که طرح اجرایی، شیوۀ اجرا، منابع جذب مالی، و زمان‌بندی دقیق خود را، مطابق با بندهای شیوه‌نامۀ جام باشگاه‌های کتابخوانی، حداکثر تا تاریخ ششم تیرماه جاری به این ادارۀکل اعلام کنند، بر اساس بررسی طرح‌ها و انتخاب مؤسسۀ واجد شرایط، واگذار کند.

لازم است که طرح اجرایی، به‌طور دقیق، بر اساس «مجموعه شیوه‌نامه‌های چهارمین دورۀ جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان» تهیه و تنظیم شود.

گفتنی است که مؤسسات خود باید منابع مالی اجرای طرح را تأمین کنند و از عواید آن نیز خود مؤسسه برخوردار خواهد شد.

ادارۀکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در اجرای طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ناظر اجرای طرح خواهد بود و همکاری‌های لازم را برای اجرای هرچه بهتر طرح با مؤسسۀ منتخب مجری و در اختیار قرار دادن امکانات مرتبط با طرح فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.