هتل رویال ماسال همزمان با هفته میراث فرهنگی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا ازماسال، شهرود امیرانتخابی همزمان با هفته میراث فرهنگی ، در آیین افتتاح هتل رویال ماسال اظهار کرد: شهرستان ماسال از وضعیت خوبی در زمینه صنعت گردشگری برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه ماسال در ایام نوروز رتبه هفتم به لحاظ آمار اقامت کنندگان در مراکز اقامتی ثابت و موقت شهرستان را در استان کسب کرد، افزود: با توجه به زیرساخت‌های گردشگری و تاسیسات اقامتی که در این شهرستان وجود دارد و تحولات جدیدی که در زیرساخت‌های این شهرستان اتفاق می‌افتد، گردشگران راغب می‌شوند در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه مسئله اقامتی ، اشتغالزایی را هم به دنبال دارد، گفت: موضوع سرمایه‌گذاری در شهرستان و جذب سرمایه‌گذاران باید با حمایت مسئولان ادامه پیدا کند.

امیرانتخابی تصریح کرد: دفاتر خدماتی مسافرتی که در شهرستان ماسال فعالیت می‌کنند، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و بیشترین تمرکزشان را برای ورودی به شهرستان حفظ کنند، مناطق ییلاقی و گردشگری ماسال را باید خوب معرفی کنند تا گردشگران را به این سمت بیاورند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان خاطرنشان کرد: 200 پروژه تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری یک هزار و 200 میلیارد تومان در سطح استان داریم که تا پایان دولت دوازدهم به پایان  می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه سهم ماسال در این زمینه قابل توجه است و باید تداوم پیدا کند تا اتفاقات خوبی در شهرستان رقم بخورد، اظهار کرد: اکنون در موقعیتی هستیم که نباید انتظاری از دولت و اعتباراتش داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.