مسعود کاظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورودی میدان ابریشم از مسیر آستانه اشرفیه به دلیل عبور و مرور زیاد خودروهای سواری و سنگین در اکثر مواقع دچار مشکلاتی در زمینه آسفالت می شد که با هماهنگی فرماندار و رئیس شورای ترافیک تصمیم گرفته شد که این ورودی به طول ٤٠ متر با نصب سنگ فرش و احداث سرعت کاه مناسب شرایط لازم برای رفت و آمد خودروها فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: لاهیجان شهری گردشگرپذیر بوده و در مسیر خط کناره گیلان به مازندران واقع است و روزانه خودروهای بسیاری از این شهر عبور می کنند به همین دلیل تلاش مجموعه مدیریت این شهر ، فراهم کردن بهترین شرایط برای هموطنانی است که به این شهر سفر و یا از این مسیر عبور می کنند، می باشد.
کاظمی با بیان اینکه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه در کمترین زمان به اتمام برسد از صبر و حوصله همشهریان و رانندگان عبوری بابت کندی تردد در محل اجرای عملیات سنگ فرش قدردانی کرد.
وی در خصوص مزایای سنگ فرش با آسفالت اظهار داشت: سنگ فرش در شهرهای گیلان که بارندگی بیشتری دارند، ماندگاری و دوام بیشتری نسبت به آسفالت دارد و موجب کندروی خودروها شده و بر زیبای شهر افزوده می شود.
قبل از این نیز خیابان مطهری در حاشیه استخر لاهیجان و قسمتی از میدان معلم سنگ فرش شده و خیابان مقابل بازار از میدان انقلاب تا میدان وحدت نیز در حال سنگ فرش است که یک خط آن سنگ فرش شده و خط مقابل در حال انجام است.
شهر لاهیجان با حدود 101هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری شرق رشت مرکز گیلان قرار دارد.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.