فرماندار رشت به نیاز ضروری برخی از محورها به سازی و نوسازی برخی روکش آسفالت، پل های عابر پیاده و تعریض و شانه سازی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،میرشمس مومنی‌زاده،درجلسه جمع‌بندی بازدیدهای فرماندار و مدیرکل راهداری استان از بخش‌های تابعه شهرستان رشت در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی استاندار گیلان،در باره سفرهای شهرستانی مدیران کل و فرمانداران جهت حضور در میان مردم و رسیدگی به مشکلات آنها با اشاره به اهمیت راه و راهداری گفت: راه و راهداری برای خدمات رسانی به مردم، رونق اقتصادی و استفاده بیشتر از ظرفیت های گردشگری استان بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نیازمندی‌های احصاء شده در این بازدیدها اظهار کرد: بعضی از محورها نیاز ضروری به روکش آسفالت ، ساخت پل های عابر پیاده، تعریض و شانه سازی ، مهندسی ترافیک، روشنایی، خط کشی و نصب علائم برای کاهش تصادفات و تلفات انسانی دارد؛ اما قدر مسلم این اقدامات نیاز به تامین منابع دارد که تلاش خواهد شد ازمحل منابع استانی و ملی محقق شود.

وی با اشاره به مشکلات کمربندی و پل فشتکه بخش خمام گفت: ضروری است که به منظور تسهیل درسرمایه گذاری و حل مشکلات مردم، تقلیل حریم، اصلاح میدان و احداث پل عابر پیاده درکمربندی خمام و تعریض پل فشتکه با مشارکت منطقه آزاد مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.