سرهنگ محمد نمازی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: رانندگان خاطی وسایل نقلیه به دادگاه معرفی می شوند و 99 دستگاه خودرو نیز به دلیل پارک دوبل و دودی بودن شیشه، جریمه شد و رعایت قانون باید جدی گرفته شود.
وی بیان کرد: اصلاح هندسی راه ها، نصب سرعتکاه و آموزش فرهنگ ترافیک و تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی برای کاهش تصادفات، از فعالیت های پلیس در آستاراست.
نمازی یادآور شد: با افزایش دمای هوا کاربرد موتور سیکلت به خصوص در روستاها افزایش می یابد و استفاده از کلاه ایمنی ضروری است.

**ارسال چهارمین محموله کمک های مردم آستارا به سیل زدگان
چهارمین محموله کمک های مردم آستارا با همت سپاه و خیران این شهرستان جمع آوری و به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.
فرمانده سپاه آستارا در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این کمک ها به ارزش 450 میلیون ریال شامل یخچال، فرش، پتو، پوشاک و مواد بهداشتی بود که با یک دستگاه خودرو ارسال شد.
سرهنگ جهانبخش آرمان یادآور شد: پیش از این، سه محموله به ارزش حدود یک میلیارد ریال به مناطق سیل زده ارسال شده و مسئولان و خیران، در جمع آوری کمک ها با پایگاه های بسیج و جمعیت هلال احمر همکاری می کنند.
حسین خورشیدی رئیس جمعیت هلال احمر آستارا هم گفت: با استفاده از سامانه 112#780* از طریق گوشی تلفن همراه یا شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر، امکان کمک به سیل زدگان وجود دارد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.