فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: راه‌حل برون رفت جامعه از مشکلات، استفاده از ظرفیت جوانان در حوزه‌های مختلف است و سرمایه‌گذاری در این حوزه باید در اولویت مدیران باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، رستم‌زاد به بهره‌مندی از پتانسیل سرشار جوانان اشاره کرد و افزود: نباید جوانان را به چشم مشکل نگاه کرد زیرا قشر خلاق، متعهد و آرمانگرای جوامع جوانان هستند، بلکه می‌توان با ارائه راهکارهای علمی و هدایت آنان در مسیر استعدادهای خود توسعه جامعه و حل مشکلات را رقم زد.

فرماندار آستارا با قدر دانی از برگزاری ورزش‌های همگانی در سطح شهرستان اضافه کرد: این برنامه‌ها باید به طور پیوسته از طریق اداره ورزش و جوانان و با همکاری سازمان های مردم نهاد برای افزایش نشاط و شادابی مردم برگزار شود.

وی یادآور شد: پرکردن اوقات فراغت صرفا نباید به پرکردن وقت دانش آموزان بیانجامد بلکه با برنامه های هدفمند و آموزش مهارت ها در برنامه ها باید مورد توجه ستاد ساماندهی امور جوانان باشد تا به این طریق بتوانیم استعداد های نهفته در جوانان را در فرصت بوجود آمده و آزاد بودن وقت آنان در فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس کشف و به عرصه ظهور برسانیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا تاکید کرد: در سال رونق تولید مدیران دستگاه های اجرایی خلاقیت ونوآوری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند و از تحریم ها به عنوان یک فرصت برای ابداع راهکار های جدید در برون رفت از مشکلات استفاده کنند.

وی ضمن انتقاد از عافیت طلبی و کم تحرکی برخی مدیران دستگاه اجرایی شهرستان از آنان خواست تا با افزایش همت و تلاش خود در راستای پیشبرد رهنمود های مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید در این شرایط حساس از هیچ کوششی فروگزار ننمایند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز ضمن قدردانی از پیگیری های فرماندار آستارا در جذب بودجه تکمیل زمین چمن مصنوعی و دریافت لوازم ورزشی جهت تحویل به هیات های ورزشی بخصوص روستاها به ارائه برنامه های این اداره در حوزه اوقات فراغت پرداخت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.