به گزارش روز پنجشنبه ایرنا محمدرضا محسنی در نشست شورای آموزش و پرورش شفت با اشاره به شهادت آیت الله مطهری و فرارسیدن روز معلم، بر لزوم تکریم فرهنگیان در این ایام تاکید و اظهار کرد: معلمان تبیین کننده حقایق و سربازان عرصه فرهنگ هستند .
وی با اشاره به اینکه دشمنان با ابزارهای نوین و به راه انداختن جنگ رسانه ای فرزندان و دانش آموزان ما را در خانه و مدرسه هدف قرار داده اند، افزود : روشنگری معلمان در کلاس های درس می تواند در مقابل این تهاجم فرهنگی و اقتصادی موثر و کارساز باشد.
محسنی با بیان اینکه هفته معلم فرصت مغتنمی برای تجلیل از تلاش های خالصانه فرهنگیان است گفت: پویایی یک جامعه با کیفیت آموزش در آن رابطه ای مستقیم دارد .
نماینده عالی دولت در شفت بر لزوم بهره گیری از ظرفیت اداره تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه های قرآنی با رویکردی نو در مدارس تاکید و تصریح کرد: صندوق پیشنهادات و انتقادات ویژه اولیا و مربیان در سطح مدارس شفت راه اندازی و دیدگاه ها پس از پردازش و دسته بندی در جلسات شورای آموزش این شهرستان مطرح و برای آن تصمیم گیری گردد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص درخواست جوانان برای برگزاری مسابقات ورزشی در شب های ماه مبارک رمضان در محوطه مدارس برخی از روستاها گفت: ورزش یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی و همواره مورد تاکید است اما برنامه ریزی های باید به گونه ای انجام شود که در حاشیه و مسیر برگزاری مسابقات برای مردم مزاحمتی ایجاد نشود.
شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.