مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: 72 نفر از نجاتگران هلال احمر در آزمون تربیت مربی کمک های اولیه با هم رقابت کردند که در صورت قبولی به عنوان مربی کمک های اولیه با جمعیت استان همکاری می کنند.
مهدی ولی پور با بیان این که شرکت کنندگان در این آزمون دارای مدرک کارشناسی بوده و دوره های آموزشی عمومی امداد و نجات و پیش بیمارستانی را در جمعیت هلال احمر استان گذرانده اند، اظهار داشت: آزمون عملی شامل سنجش اداره کلاس و میزان فن بیان بوده که قبول شدگان مصاحبه حضوری در آزمون کتبی شرکت می کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: علاوه بر برگزاری آزمون مربیان دوره آموزشی و توجیهی برای کارکنان جدید الاستخدام هلال احمر استان به منظور آمادگی و آشنایی آنها با ساختار اداری و کار تیمی، اخلاق حرفه ای و سازمانی در حال برگزاریست.
وی بیان داشت: 21 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر گیلان در این دوره آموزشی که با هماهنگی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار می شود، حضور دارند.
در زمان حاضر جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای 140 مربی امداد و کمک های اولیه درجه 3 و 2 است.
بر اساس آخرین آمار بیش از 14 هزار و 172 عضو جوان و بیش از هشت هزار و 633 داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می کنند.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.