محسن عبدنصرالهی کمک مربی سپیدرود رشت در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آخرین تمرین این تیم قبل از رویارویی با فولاد خوزستان بسیار مطلوب برگزار شد و همه بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند.
وی افزود: با توجه به این امر ، کادر فنی این تیم نیز تمرین سبکی را برای سپیدرودی ها در نظر گرفت تا از لحاظ بدنی بازیکنان در شرایط خوبی قرار داشته و با تمام قدرت و توان رو در روی فولاد خوزستان قرار گیرند.
وی ادامه داد: همچنین در طول هفته جاری تمرینات سپیدرود رشت به طور منظم پیگیری شد تا این تیم با آمادگی کامل مقابل فولاد خوزستان قرار گیرد که در راستا نیز در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار شد.
عبدنصرالهی بیان کرد: در این تمرین کارهای تاکتیکی که باید بازیکنان در روز بازی برابر فولاد خوزستان انجام دهند، مرور شد و تمام هدف و تمرکز ما نیز پیروزی در این بازی سخت است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و تمرینات انجام شده، با آمادگی کامل به مصاف فولاد خوزستان می رویم و امیدواریم که بتوانیم برابر این تیم پیروز شویم تا همچنان شانس ماندن در لیگ برتر را داشته باشیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان از ساعت 17 و 15 دقیقه فردا (جمعه ششم اردیبهشت) در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، فولاد خوزستان با 33 امتیاز در مکان ششم و سپیدرود رشت با 19 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.