رودی از جنس رنگ و طرح و هنر برای زدودن غم از دل محزون هموطنان آسیب دیده از سیلاب و باز گرداندن آبادانی و امید به لرستان .
جمعی از هنرمندان اعم از حرفه ای و آماتور آثار نقاشی، خوشنویسی، عکس و مجسمه خود را برای کمک به سیل زدگان به نگارخانه الهی رشت گسیل کردند.
نادره حکیم الهی مجسمه ساز و مدیر نگارخانه در این باره گفت : به دنبال فراخوان نمایشگاهی برای فروش آثار به نفع سیل زدگان استان لرستان افزون بر 150 اثر به این نگارخانه رسید.
وی اظهار داشت: ما انتظار داشتیم آثار تنها از استان باشد اما هنرمندان خوبی از سایر استانها نیز به این کار انساندوستانه پیوستند.
وی با اشاره به این که نمایشگاه و فروش آثار از روز جمعه30 فروردین آغاز شده خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال نیکوکاران خوب بوده و تعداد قابل توجهی از اثار خریداری شده و علاوه بر ورود آثار جدید تقاضا برای خرید نیز ادامه دارد.
حکیم الهی تصریح کرد : با توجه به استقبال خوب هنرمندان و خیرین در نظر داریم این نمایشگاه را برای کمک به سیل زدگان خوزستان تمدید کنیم .
وی افزود:هنرمندان علاقمند می توانند آثار خود در زمینه نقاشی، مجسمه، عکاسی، نگارگری، خوشنویسی را در این نگارخانه برای کمک به سیلزدگان در معرض فروش بگذارند.
مدیر نگارخانه الهی خاطرنشان کرد : تمامی عواید فروش آثار با همراهی عیسی چولاندیم استاد دانشگاه و هنربان این نمایشگاه ، موسسه نیکوکاری پردیس مهر، گروه امداد و نجات موج پیشرو صرف کمک به سیل زدگان خواهد شد.
وی با بیان این که نگارخانه ها مکانی برای پیوند هنر با جامعه است ، اظهار داشت : امیدواریم بتوانیم هدیه ای در خور از طریق جامعه فرهنگ و هنر گیلان و از طرف هنرمندان تجسمی سراسر کشور تقدیم هموطنان آسیب دیده نماییم .
نمایشگاه از 30 فروردین گشایش یافته و پس از یک هفته مبالغ حاصل از فروش آثار به صورت اقلام مورد نیاز برای سیل زدگان ارسال خواهد شد . پس از این مدت نیز نمایشگاه بار دیگر و این بار برای کمک به سیل زدگان خوزستان برپاست.
علاقمندان علاوه بر خرید در نمایشگاه امکان خرید آثار به صورت اینترنتی را دارند .
نشانی نگارخانه الهی رشت، خیابان تختی، کوچه قربانی، بن بست شادمان و شماره تلفن تماس 01333236762 است .
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.