به گزارش خبرنگار ایرنا ، در جریان این قابت ها و در بازی های برگزار شده ، تیم های بسکتبال بانوان روشن رشت و چای رفاه لاهیجان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم روشن رشت با نتیجه 68 بر 4 حریفش را شکست داد تا به دومین پیروزی متوالی خود دست یابد.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها ، تیم های بسکتبال جوانان عادلی صومعه سرا و آرنا کاظمی رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال بانوان جوانان عادلی صومعه سرا با نتیجه 59 بر 32 حریف خود را شکست داد.
در دیگر بازی برگزار شده از هفته دوم این رقابت ها نیز ، تیم های بسکتبال نیروی دریایی ملوان بندرانزلی و هیات تالش مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال بانوان هیات تالش با نتیجه 63 بر 35 مقابل حریف خود به برتری دست یافت.
اما در آخرین بازی برگزار شده از هفته دوم این مسابقات ، تیم های بسکتبال بانوان هیات لاهیجان و هایپر رشت رو در روی هم قرار گرفتند که به دلیل انصراف تیم هایپر رشت از ادامه بازی، نتیجه این مسابقه 20 بر صفر به سود تیم بسکتبال بانوان هیات لاهیجان اعلام شد.
پریسا یعقوبی ، سونیا هوشنگی ، بیتا هاشمی ، نیوشا بیگدلو، شیرین توپچی نژاد، مارال صفاپور ، الناز دیبا ، مهسا حامدیان و هدیه صیاد به عنوان داور، هفته دوم رقابت های بسکتبال لیگ بانوان استان گیلان را قضاوت کردند.
در رقابت های بسکتبال لیگ بانوان استان گیلان، تیم های روشن رشت ، هیات لاهیجان ، هایپر رشت ، هیات تالش ، چای رفاه لاهیجان ، آرنا کاظمی رشت ، جوانان عادلی صومعه سرا و نیروی دریایی ملوان بندرانزلی شرکت دارند که به صورت دوره ای و متمرکز با هم رقابت می کنند .
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.