به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فرکی شامگاه پنجشنبه در پایان بازی تیم های فوتبال سپیدرود و پیکان تهران در نشست خبری در رشت اظهار داشت: همان طور که پیش بینی می کردیم بازی دشواری داشتیم چون در سخت‌ ترین شرایط و زمان برابر این تیم قرار گرفتیم.
وی افزود: در جریان این بازی و در نیمه اول ، تیم برتر میدان بودیم و با توجه به اینکه یک گل به ثمر رساندیم، صاحب یک ضربه پنالتی نیز شدیم و حربه ما در این نیمه استفاده مناسب از ضدحملات بود که سرانجام موفق به گلزنی در دقیقه پایانی نیمه اول شدیم.
وی ادامه داد: در نیمه دوم نیز بازی را خوب آغاز کردیم و با توجه به توصیه هایی که بین دو نیمه به بازیکنانم گوشزد کردم، به گل دوم نیز دست یافتیم که برای این کار برنامه داشتیم چون می دانستیم سپیدرود انتحاری بازی خواهد کرد.
فرکی بیان کرد: متاسفانه پس از این گل تمرکز ما به هم ریخت و نتوانستیم این نتیجه خوب خود را حفظ کنیم و تیم سپیدرود به دو گل دست یافت.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران اضافه کرد: البته طبیعی بود که پس از گل دوم ما ، تیم سپیدرود سراپا حمله شود و ما را تحت فشار قرار دهد اما تیم ما به دلیل عدم انجام تمرینات مناسب، نتوانست نتیجه را حفظ کند.
فرکی در ادامه به پنالتی سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: البته هنوز فیلم آن صحنه را مشاهده نکردم اما آن چیزی را که از زمین بازی دیدم، اعتقاد دارم که پنالتی نبود و توپ به دست بازیکن ما اصابت نکرد ولی امیدوارم تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی درست باشد وگرنه باید تصور کنیم که با این اشتباه نتیجه تغییر کرد.
تیم های فوتبال سپیدرود و پیکان تهران عصر پنجشنبه در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی 2 - 2 دست یافتند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.