استاندار گیلان از ارسال ۱۰۰ تن کالا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در سومین مرحله کمک‌های مردمی و دستگاه‌های امدادی و اجرایی به مناطق سیل‌زده گلستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری ظهر امروز در حاشیه اعزام کمک‌های مردمی و دستگاه‌‌های امدادی و اجرایی به مناطق سیل‌‌‌زده گلستان در جمع خبرنگاران در رشت گفت: آماده ارائه کمک‌‌های لازم برای رفع نیازمندی‌های سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه از زمان وقوع سیلاب در استان‌‌های گلستان و مازندران، در تماس با استانداران این دو استان آمادگی گیلان برای کمک را اعلام کردیم، اظهار داشت: همچنین به مدیران عضو شورای هماهنگی ستاد بحران ابلاغ کردیم که با همتایان خود در این دو استان تماس بگیرند و نیازمندی‌‌های آنان را در سه بخش مواد غذایی و مصرفی، ماشین‌‌آلات و تجهیزات و نیروهای انسانی و امدادی دریافت کنند. 

استاندار گیلان افزود: با اعلام نیازمندی‌‌ها، امروز سومین محموله ارسالی است که بخشی از آن مربوط به وسایل زندگی، اقلام غذایی و زیستی از محل کمک‌‌‌های مردمی، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و سپاه است. پیشتر نیز دو محموله شامل حدود ۲۰ تن کالا ارسال شده بود. 

سالاری با اشاره به آمادگی استان برای مقابله با وقوع سیل احتمالی تصریح کرد: با وجود آنکه طبق پیش‌‌بینی هواشناسی، سیل گیلان را تهدید نمی‌‌‌کند ولی آمادگی لازم را برای مقابله با بحران احتمالی داریم و در صورت نیاز، ماشین‌‌آلات به استان‌‌‌های دیگر نیز اعزام می‌‌‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.