به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ دوم پاسدار مهدی صفاتی غروب سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بندرانزلی با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اهداف سپاه و بسیج رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی است .
وی با بیان اینکه ارزش ریالی هرکدام از بسته های حمایتی 150 هزار تومان است افزود: در راستای رفع گوشه ای از مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ، خصوصا قشرهای کارگری و بی سرپرست و بد سرپرست ، بیش از 200 بسته حمایتی در قالب سبد کالا تهیه و روز شنبه در بین محرومین شناسایی شده محلات توزیع می شود.
سرهنگ صفاتی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور در روز بیست و پنجم اسفندماه گفت: با توجه به اتمام اعزام دانش آموزی راهیان نور، کاروان 200 نفره خانوادگی راهیان نور با چهار دستگاه اتوبوس جهت بازدید از مناطق عملیاتی به جنوب اعزام می شوند.
وی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور نوروزی با یک دستگاه اتوبوس برای حضور در مناطق عملیاتی در زمان تحویل سال یادآور شد: سفر کاروان راهیان نور چهار روزه بوده و کاروانیان از مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، دهلاویه ، هویزه ، منطقه عملیاتی والفجر 8 در اروندکنار و منطقه عملیاتی کربلای 5 در منطقه شلمچه بازدید می کنند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرانزلی با اشاره به اجرای طرح رضویون در محلات در ایام تعطیلات نوروزی خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی و افزایش آمار سرقت ، برای تامین امنیت داخلی و افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیروهای بسیج پایگاه های مقاومت از ساعت 11 شب در مناطقی که از نظر نیروی انتظامی نیاز به حضور نیروهای بیشتر دارد اقدام به گشت زنی خواهند کرد.
سرهنگ صفاتی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: همگان مدیون خون شهدا هستیم و باید در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نهایت اهتمام را داشته باشیم .
وی در ادامه با اشاره به تامین مسکن محرومین به عنوان یکی از وظایف محوله به سپاه افزود: تامین و ساخت هزار واحد مسکونی در گیلان در سال گذشته به سپاه قدس گیلان واگذار شد که سهم بندرانزلی به دلیل جمعیت روستایی کم 15 واحد بود.
سرهنگ صفاتی با اشاره به اینکه بر اساس تفاهم نامه سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین زمین برعهده کمیته امداد است خاطر نشان کرد: ساخت مسکن محرومین از شهریور امسال آغاز و تا پایان تیرماه سال آینده تحویل صاحبان آن می شود.
وی افزود: واحدهای مسکونی به مساحت 50 متر مربع ساخته می شود که 30 میلیون تومان از هزینه های ساخت آن از سوی کمیته امداد و مابقی از کمک خیرین و سایر منابع اعتباری تامین و گروه های جهادی حوزه های مقاومت بسیج وظیفه ساخت این واحد ها را بر عهده دارد.
سرهنگ صفاتی با اشاره به پروژه دهکده مقاومت در بندرانزلی گفت: تا کنون 12 میلیارد ریال اعتبار صرف این پروژه شده و با توجه به اینکه مبداء تشییع بیش از 200 شهید بندرانزلی از این محل بوده ، در تلاشیم موزه شهداء در این محل احداث شود.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.