مدیر مجمع خیرین سلامت شهرستان لاهیجان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه شهرستان لاهیجان درحال حاضر به دلیل افتتاح دو بیمارستان مدرن به قطب درمانی شرق گیلان تبدیل شده ، باید امکانات و تجهیزات درمانی متناسب با جمعیت مراجعه کننده داشته باشد.
سیدمحمد جعفرنژاد افزود: این مجمع در نظر دارد متناسب با نیازهای بهداشتی و درمانی با مساعدت خیرین در خصوص احداث ، ترمیم و تجهیز مراکز درمانی در این شهرستان گام بردارد.
وی هدف از تشکیل مجمع خیرین سلامت لاهیجان را رفع نیازهای درمانی و کاستن از درد و آلام دردمندان دانست و خاطرنشان کرد: مردم لاهیجان همیشه پیشگام در امور خیر بوده و از قدیم الایام گام های بسیار بلندی در جهت نیازهای عمومی در سطح استان و کشور برداشته اند.
جعفرنژاد ضمن دعوت از عموم مردم ، پزشکان و خیرین برای عضویت در این مجمع از همگان خواست در جهت تامین نیازهای درمانی شهرستان لاهیجان به این جمعیت بپوندند و در این کار انسانی با این مجمع همکاری و مشارکت داشته باشند.
وی تصریح کرد: هم اکنون دستگاه های دیالیز بیمارستان سیدالشهدای لاهیجان کفاف مراجعه کنندگان و بیماران را نمی دهد و لذا در اولین گام مجمع در نظر دارد با همکاری خیرین، نیاز بیماران دیالیزی این بیمارستان را برطرف نماید.
جعفرنژاد گفت: این مجمع در بیمارستان 22 آبان مستقر می شود و انتظار همکاری و عضویت مردم و خیرین در این کار خیر را دارد.

** نمایشگاه گروهی عیدانه و هفت سین نوروزی در آستانه اشرفیه برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با همکاری انجمن هنرهای تجسمی آستانه اشرفیه در محل نگارخانه هنر این اداره برگزار شده است.
کمیل شریفی با اشاره به اینکه تعداد 9 نفر از بانوان هنرمند در برپایی این نمایشگاه مشارکت داشته اند افزود: در این نمایشگاه هنرمندان آثار هنری خود را با موضوع هفت سین در رشته هایی چون پتینه ، نقطه کوبی ، دکوپاژ ، ویترای ، جواهرات و ...به علاقه مندان عرضه کرده اند.
وی حفظ آداب و رسوم محلی مردم منطقه در چیدن هفت سین را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان و اظهار کرد : در این نمایشگاه همچنین 10 سفره هفت سین به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده و به مدت یک هفته برای بازدید علاقه مندان در دو نوبت صبح ( 10 تا 12 ) و عصر (15 تا18) برپا خواهد بود.
شهرستان های لاهیجان و آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع هستند.
7287 / 6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.