روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان گفت: دو شعبه دیگر تامین اجتماعی گیلان در سالجاری ارتقاء تیپ یافتند .

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، بدنبال مصوبات سازمانی و دستیابی شعب تامین اجتماعی سنگر و بندرانزلی به آمارها و شاخص‌های یک رده بالاتر در جداول تیپ بندی واحدهای اجرائی بخش بیمه ای ، بر اساس ابلاغ اداره کل بودجه و تشکیلات سازمان ، این دو شعبه ارتقاء تیپ یافتند .

تامین اجتماعی شعبه انزلی که تا چند سال گذشته در زمره شعب تیپ دو کشوری بود از سال ٩٥ به تیپ یک ارتقاء یافته و بر اساس ابلاغ جدید سازمانی با یک رده صعود در جرگه واحدهای تیپ یک ممتاز کشور قرار گرفت . 

همچنین تامین اجتماعی شعبه سنگر نیز که بعنوان بیست و هشتمین شعبه استان در تیرماه سال ٩٦ با تشکیلات تیپ ٥ آغاز بکار نموده است در کمتر از دو سال فعالیت با کسب استانداردهای مصوب آماری موفق به ارتقاء در زمره تیپ چهار استان گردید .

شایان ذکر است تامین اجتماعی بندرانزلی در حال حاضر بیش از ٣١٠٠٠ بیمه شده اصلی و قریب به ١١٠٠٠ مستمری بگیر و ٥٥٠٠ کارگاه را در حوزه خدمتی خود تحت پوشش داشته و تامین اجتماعی سنگر نیز دارای افزون بر ٤٤٠٠ بیمه شده اصلی و نزدیک به ١٨٥٠ مستمری بگیر و قریب به ١٠٠٠ کارگاه در حیطه جغرافیای عملکردی میباشد .

با اعمال این ارتقاء تیپ ، در حال حاضر شمار واحدهای تیپ یک ممتاز تامین اجتماعی گیلان به چهار و تعداد شعب تیپ ٤ به ١٠ واحد رسید .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.