به گزارش خبرنگار ایرنا محمدجواد عامر عصر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی سفر رئیس جمهوری شهرستان ماسال اظهار داشت: دکتر روحانی به عنوان دومین مقام عالی کشور بعد از مقام معظم رهبری محسوب می شود و سفر ایشان می تواند تاثیر به سزایی در توسعه استان داشته باشد.
فرماندار ماسال در ادامه با بیان اینکه مشکلات شهرستان و پروژه های ماسال جهت طرح در شورای اداری استان ارسال شده ، افزود: استخر اداره ورزش و جوانان از جمله پروژه هایی است که با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری خواهد رسید.
عامر با تاکید بر لزوم ایجاد فضای همدلی و دوری از اختلافات در سطح کشور و شهرستان ادامه داد: سفر رئیس جمهوری و دیدار عمومی ایشان صبح چهارشنبه در شهر لاهیجان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در این دیدار عمومی حضور یابند.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
رئیس جمهوری، جمعی از وزرا و اعضای هیأت دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری میهمان گیلانی ها هستند و نخستین برنامه دکتر روحانی حضور در جمع مردم استان و سخنرانی در ورزشگاه شهر لاهیجان است. راه آهن قزوین - رشت نیز به طور رسمی با حضور حجت الاسلام روحانی افتتاح می شود.
رئیس جمهوری پیش از این نیز در اواخر فروردین ماه سال 94 در پانزدهمین سفر استانی خود و نیز اوایل فروردین ماه سال 96 برای بهره برداری از چندین پروژه مهم عمرانی و صنعتی، به گیلان سفر کرده بود.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.