به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، این مسابقه عصر فردا(جمعه 26 بهمن ماه) از ساعت 16 در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار و تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک دیدار خانگی، رو در روی تیم ماشین سازی تریز قرار می گیرد.
این دیدار یکی از حساس ترین و مهم ترین بازی های سپیدرود محسوب می شود چون با توجه به شرایط جدول رده بندی ، سرخپوشان رشتی در این دیدار خانگی فقط باید به پیروزی دست یابند تا با کسب سه امتیاز این دیدار، امیداور به آینده باقی بمانند.
یاران عی کریمی که وضعیت نامناسبی در جدول رده بندی دارند و همچین در دو بازی انجام شده در دور برگشت نیز فقط یک امتیاز برابر سایپا در رشت کسب کرده اند، کسب نتیجه مساوی برابر ماشین سازی نتیجه مطلوبی برای این تیم محسوب نمی شود و فقط پیروزی می تواند تا حدی برای سپیدرودی ها مثمرثمر باشد.
البته ارتش سرخ گیلان در دور رفت این رقابت ها و پس از بازی عجیب برابر سپاهان در رشت و شکست شش بر یک که تبعات زیادی نیز به همراه داشت، در تبریز مقابل ماشین سازی به نتیجه مساوی دست یافتند و با اتمام بازی دور رفت برابر ماشین سازی، کادرفنی و مدیریت باشگاه سپیدرود دستخوش تغییرات شد و علی کریمی به عنوان سرمربی جانشین خداداد عزیزی در این تیم شد.
تیم سپیدرود هفته گذشته نیز در برابر سپاهان به خصوص در نیمه دوم بسیار ضعیف ظاهر و با نتیجه سه بر صفر مغلوب جریف قدرتمند خود شد و دوباره با یک شکست سنگین رو در روی تیم ماشین سازی تبریز قرار می گیرد.
این در حالی است که طرفداران سپیدرود انتظار دارند که تیشمان در دیدار خانگی برابر ماشین سازی تبریز، با انجام یک بازی هجومی بتوانند به پیروزی دست یافته تا شکست برابر سپاهان را فراموش کرده و همچنان امیدوارتر رقابت های لیگ برتر را ادامه دهند.
سپیدرودی ها که تاکنون در رقابت های فصل جاری لیگ برتر نتوانسته اند نتایج قابل قبولی را کسب کنند، مترصد پیروزی برابر ماشین سازی تبریز هستند تا دوباره این تیم تبریزی ، سرخپوشان رشتی را تا حدی احیاء کند.
به طور حتم علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت و یارانش نیز با این طرز تفکر رو در روی ماشین سازی قرار خواهد گرفت تا با کسب پیروزی برابر این تیم، مرهمی بر زخمهای سپیدرود باشد و این تیم شروع دیگری را در لیگ برتر آغاز کند.
البته تیم فوتبال ماشین سازی تبریز نیز که هم اینک جایگاه مناسبی در جدول رده بندی دارد و در مکان هشتم قرار گرفته، برای کسب حداقل امتیاز مقابل سپیدرود قرار می گیرد تا بتواند همچنان در میانه جدول رده بندی قرار داشته باشد.
با توجه به این امر، کار تا حدی برای سپیدرودی ها در این دیدار مشکل خواهد شد چون از طرفی باید از خطوط دفاعی تیم ماشین سازی عبور کند و از طرف دیگر نیز باید مواظب ضد حملات این تیم تبریزی باشد تا در رشت دروازه خود را برابر ماشین سازی گشوده نبیند.
با این وجود علی کریمی و سایر کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت تاکنون چاره ای را برای این کار اندیشیده اند و با نقاط قوت و ضعف تیم حریف نیز آشنایی یافته و در این راستا فقط بازیکنان سرخپوشان رشتی باید از فرصت های به دست آمده استفاده کنند تا بتوانند برابر ماشین سازی تبریز به یک پیروزی خانگی دست یابند.
این در حالی است که هم اینک عده ای نیز مخالف حضور علی کریمی در سپیدرود هستند و معتقدند که گرچه کریمی یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال ایران بوده اما در امر مربیگری در سپیدرود توفیقی نداشته و با توجه به اینکه این تیم وضعیت بسیار بدی در جدول رده بندی دارد، باید از سمت خود کناره گیری کند و مربی دیگری جایگزینش شود.
این شرایط و نوع تفکرات مختلف به طور حتم به گوش بازیکنان تیم سپیدرود نیز رسیده و اگر ارتش سرخ گیلان بتواند در دبدار برابر ماشین سازی تبریز به پیروزی برسد، به طور حتم این مخالفت ها کمرنگ تر می شود اما اگر سپیدرود نتواند در این دبدارخانگی پیروز شود، نه تنها یک گام دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیکتر می شود، از طرف دیگر به طور حتم مخالفت ها با ادامه کار علی کریمی در سپیدرود نیز بیشتر و عیان تر خواهد شد.
با توجه به شرایط موجود، کار برای سپیدرود بسیار مشکل است و این تیم نیاز مبرم به کسب پیروزی خانگی برابر ماشین سازی تبریز را دارد تا بتواند با کسب هر سه امتیاز این دیدار، با روحیه بهتری رقابت های لیگ برتر را ادامه دهد.
البته تا پایان رقابت های لیگ برتر فرصت زیادی باقی مانده و هر تیم 13 بازی پیش رو دارد اما اگر سپیدرود فرصت سوزی کند و در دیدارهای خانگی خود نتواند برابر رقبایش به برتری برسد، به طور حتم کار این تیم برای ماندن در لیگ برتر بسیار دشوار می شود و یکی از گزینه های سقوط از این مسابقات محسوب خواهد شد.
با این وجود طرفداران و تماشاگران پرشور سپیدرود که جایگاه ویژه ای در کسب نتایج خوب این تیم تاکنون داشته اند، امبدوارند که با حمایت آنان سپیدرود برابر ماشین سازی به برتری برسد تا سرخپوشان رشتی خود را به تیم های بالات از خود در جدول رده بندی نزدیکتر کند.
به هرحال باید منتظر ماند و دید که یاران علی کریمی می توانند در دیدار خانگی خود برابر ماشین سازی تبریز به برتری برسند و این تیم تبریزی هوای تازه ای را به سرخپوشان رشتی ببخشد و یا ماشین سازی با کسب امتیاز از سپیدرود، شرایط این تیم را در جدول ره بندی خطرناک تر می کند.
تا پایان هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور 16 تیم، ماشین سازی تبریز با 18 امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با 11 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.