به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آئین که بخشداران پره سر و رضوانشهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان نیز حضور داشتند، امام جمعه شهرستان ماسال گفت: تقارون ایام فاطمیه با دهه فجر، پیام بزرگی برای جهان اسلام دارد که باید از این فرصت برای فراگیر شدن فرهنگ اهل بیت استفاده کنیم.
حجت الاسلام سیدهادی موسوی افزود: دشمنان ملت ایران، خواب های زیادی برای انقلاب ما دیده بودند که به برکت قرآن و اهل بیت علیه السلام و خون شهدا هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
امام جمعه ماسال ضمن اشاره به تغییرات صورت گرفته در روند دشمنی غرب با ملت ایران افزود: دشمن امروز از طریق شبکه های رسانه ای و فضای مجازی به جنگ ملت ایران آمده و سعی در کمرنگ جلوه دادن حضور میلیونی ملت ایران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن دارد.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب، موجب خنثی شدن نقشه های دشمنان خواهد شد گفت: مردم همواره نشان داده اند که بیگانگان دلسوز ما نیستند و این بار نیز با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، دست رد بر سینه آنان می زنند.
همچنین قبل این مراسم و در حاشیه آئین انسی با قرآن در همین مکان که با حضور جمعی از مردم و قاریان قرآن منطقه برگزار شد، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی رضوانشهر نیز گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، شاهد فراگیر شدن نهضت قرآنی در سطح کشور هستیم.
حجت الاسلام مهدی فضلی تربتی افزود: نگاه قرآن به مسایل نگاهی ژرف و قابل تامل است و در سایه آموزه های قرآنی سعادت جامعه بشری تضمین می شود.
همچنین در این مراسم پس از مداحی و سینه زنی، عزاداران در مجتمع کریمه اهل بیت علیه السلام، اطعام شدند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وست جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و حدود نیمی از جمعیت این مناطق را برادران و خواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل داده اند.
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.