به گزارش خبرنگار ایرنا در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل و از بازی های برگزار شده هفته بیست و سوم ، تیم های شهرداری کوچصفهان و استقلال رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده تیم های فوتبال شهرداری کلاچای و شهرداری بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت شهرداری کلاچای با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.
در دیگر بازی انجام شده نیز تیم های فوتبال میرزاکوچک صومعه سرا و شهرداری ماسال به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میرزاکوچک صومعه سرا موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه دو بر صفر برابر حریف خود پیروز شود.
اما در دیگر بازی برگزار شده از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال بزرگسیالان گیلان جام گیل، تیم های شاهین بندرانزلی و شهرداری رضوانشهر مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم فوتبال مقاومت آستارا همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم دخانیات گیلان در تعقیب صدرنشین است ، تیم های فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ و شهرداری بندرانزلی به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، 13 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
همچنین رقابت های فوتسال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان عصر جمعه با انجام یک دیدار از هفته هفتم این رقابت ها پیگیری شد که در بازی انجام شده، تیم های فوتسال شاهد شفارود تالش و دخانیات گیلان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم دخانیات در یک بازی پرگل با نتیجه هشت بر 2 حریفش را شکست داد.
تیم فوتسال دخانیات گیلان که در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد، در این دیدار نیز بسیار پرتوان ظاهر و سرانجام حریفش را با یک پیروزی پرگل پشت سرگذاشت تا همچنان فاصله خود را با سایر رقبایش افزایش دهد.
در جدول رده بندی رقابت های فوتسال لیگ برتر بزرگسالان استان نیز تیم دخانیات گیلان با کسب 16 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم های فوتسال مقاومت آستارا و هیات فوتبال فومن نیز با کسب 11 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتسال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان هفت تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.