به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل کمیته امداد گیلان روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از 220 واحد مسکونی برای مددجویان استان ، با قدردانی از حمایت های دولت و مجلس برای تخصیص اعتبار مسکن محرومان گفت: سازمان برنامه و بودجه سال گذشته 60 میلیارد تومان برای ساخت هزار واحد مسکن مددجویان اختصاص داد که امروز 220 واحد از آنها به بهره برداری رسید.
عباس اهرابی با اشاره به اینکه برای ساخت این واحدها، حدود 11 میلیارد تومان هزینه شده ، افزود: 18 واحد از این واحدهای مسکونی مربوط به مددجویان شهرستان لنگرود است و مابقی برای مددجویان در دیگر شهرستان های گیلان ساخته شده است.
وی با تاکید بر ضرورت ساخت مسکن مددجویان با رعایت تمام نکات ایمنی و فنی، ادامه داد: تا کنون تمامی واحدهای مسکونی ساخته شده توسط کمیته امداد مورد رضایت مددجویان بوده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
اهرابی افزود: این واحدهای مسکونی شامل 92 واحد روستایی و 127 واحد شهری با مشارکت خیران مسکن‌ساز استان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در گیلان است که به آن‌ها واگذار می‌شود.
وی به روند ساخت مسکن برای مددجویان اشاره و تصریح کرد: بخشی از هزینه ها توسط دولت و خیران و بخشی دیگر هم توسط کمیته امداد و خانواده مددجو تامین می شود.
اهرابی خاطرنشان کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، افتتاح چنین پروژه هایی امید را در زندگی محرومان دوچندان می کند.
116 هزار خانوار در گیلان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.