گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان به ایرنا حاکیست، آیت الله رسول فلاحتی در گردهمایی مجمع یاران انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) رشت با تاکید براینکه حفاظت و استمرار حرکت دوران دفاع مقدس نیازمند مجاهدت است اظهار کرد: در طول تاریخ نهضت ها دارای ریزش هایی بودند و بازخوانی عوامل ریزش اصحاب پیامبر(ص) می تواند راهگشای زندگی ما باشد.
وی به 40 سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی جلوه ای از بعثت پیامبر اکرم(ص) بود ضمن اینکه امام(ره) با مدیریت الهی خود توانست این کاروان عظیم را رهبری کند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه تمام تحلیلگران دنیای معاصر به این باور رسیدند که انقلاب اسلامی در دل و جان مردم ریشه دوانده، تصریح کرد: اگر تمام قدرت های سلطه گر بسیج شوند دیگر نمی توانند نظام اسلامی را از بین ببرند.
آیت الله فلاحتی ادامه داد: انقلاب اسلامی دیگر در دنیا تهدید نظامی ندارد اما هنوز آدم های ترسو می گویند برجام را پذیرفتیم تا از جنگ نظامی علیه نظام اسلامی جلوگیری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی رزمندگان برای خدا مجاهدت کردند اما امروز آنها که دفاع مقدس را نشناختند، فکر می کنند با مذاکره ما را از تحریم نجات می دهند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه جنگ گرم با ایران اسلامی دیگر در خیال کسی نمی گنجد، بیان کرد: مهم تر از نبرد سخت، خطر نفوذی ها در جامعه است که خانواده سلطنت طلب ها، فاسدها و آدم های مفتون غرب و غرب زده هستند.
آیت الله فلاحتی به جنگ بین اسلام و کفر، عالم و جاهل، عادل و ظالم و غنی و فقیر در طول تاریخ اشاره کرد و یادآور شد: همیشه باید آماده جهاد با دشمنان خدا باشیم.
وی با اشاره به اینکه آدم های دنیاطلب و قدرت طلب به دنیال ایجاد استحاله هستند، اظهار کرد: دشمن به این نتیجه رسیده استحاله درونی می تواند انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کند بنابراین از طرفداران داخلی خود حمایت می کند و این خطر است.
امام جمعه رشت، قرآن را سرچشمه فهم مدیریت عنوان کرد و افزود: کسانی که مواظب خود باشند و تنها برای رضای الهی تلاش کنند، خداوند می فرماید آنها را در مسیر نگه می داریم.
آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه گفتمان فرزندان ما باید در تراز انقلاب و ارزش های اسلامی باشد، بیان کرد: آنها که به دنبال دست دراز کردن به شرق و غرب هستند به این دلیل است که احکام دین را نمی فهمند.
وی، مجاهدان دفاع مقدس را برای نسل امروز اسطوره خواند و تصریح کرد: رزمندگان برای حمایت از امام(ره) و مقام معظم رهبری به جبهه ها رفتند و این روحیه جهادی باید در نسل امروز باقی بماند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بعضی از مسئولان هنوز به خودباوری نرسیدند، گفت: پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی کسانی دلداده بیگانگان هستند.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.