به گزارش خبرنگار ایرنا پنج پروژه راه روستایی در شهرستان رودبار به بهره برداری رسید؛ روکش آسفالت راه روستایی دیزکوه و توسه رود به طول 1.2 کیلومتر و هزینه دو میلیارد و 400 میلیون ریال افتتاح که با اجرای آن 59 خانوار از نعمت آسفالت مناسب بهره مند شدند.
همچنین پروژه های ناوه -انبوه به طول 2.4 کیلومتر ، شیرکوه - دیورش به طول یک کیلومتر ،بالا گوابر-گرد پشته به طول 4.8 کیلومتر، پشتکلا –قوشلانه به طول2.9 کیلومتر و شهر بیجار –لیافو به طول 10 کیلومتر به بهره برداری رسید.
همچنین در این ایام بهسازی و آسفالت 3.8 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان تالش به بهره برداری رسید.
بهسازی و آسفالت راه روستایی قنبر محله جوکندان و بهسازی ، آسفالت راه روستایی گیسوم و بهسازی و آسفالت راه روستایی داوان به قلعه دوش تالش در مجموع به طول 3.8کیلومتر باصرف هزینه ای بالغ بر هفت هزار و 600 میلیون ریال به بهره برداری رسید که با اجرای این پروژه ها 900 خانوار از نعمت راه آسفالته بهره مند شدند.
دو پروژه راهسازی و یک دهنه پل در شهرستان رضوانشهر از دیگر پروژه هایی است که طی این روزهای مبارک به بهره برداری رسید.
همزمان با دهه مبارکه فجر پروژه های احداث پل تازه آباد شفارود ، بهسازی و آسفالت راه روستایی آق مسجد سه راه چنگه نیزه به طول دو کیلومتر و روکش آسفالت راه روستایی خوشابر به طول سه کیلومتر در مجموع با هزینه ای بالغ بر 18 هزار و 800 میلیون ریال افتتاح شدند.
همچنین پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی پهمدان- قاضی محله، پهمدان- اکبرآباد به طول 2.1 کیلومتر و با هزینه چهار میلیارد و 200 میلیون ریال ، بهسازی و آسفالت راه روستایی گوکه-اسلامده- پاشاکی- گوشکجان- شیوا به طول حدود یک کیلومتر و با هزینه یک هزار و 920 میلیون ریال و پروژه گردکوه- تازه آباد لاهیجان به طول 1.6 کیلومتر و با هزینه سه هزار و 200 میلیون ریال از دیگر پروژه های به بهره برداری رسیده راه و شهرسازی گیلان در دهه فجر است.
طی دهه فجر امسال؛ 71 طرح در بخش های مختلف راه سازی ، مسکن و ساختمان در استان بهره برداری می شود.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.