گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تالش حاکیست؛ این رقابت ها دیروز (جمعه) با شرکت 25 سوارکار با 25 راس اسب خردسال، بزرگسال و دوخون از شهرهای هشتپر، اسالم، شاندرمن، ماسال، پره سر و خمام در ساحل آلالان بخش اسالم تالش برگزار شد و استقبال خوب مردم را در پی داشت.
در رده اسب های خردسال؛ اسب راک با مالکیت عمران چراغی و سوارکاری شهرزاد شهبازی از ماسال اول، اسب شیس با مالکیت یاسر امینی و سوارکاری مهیار آزاد و مربیگری شیرزاد منصوری از پره سر دوم و اسب سلطان با مالکیت پژمان رضایی فر و سوارکاری داریوش شادبر از اسالم سوم شد.
در رده بزرگسالان؛ اسب دیرانا با مالکیت مرتضی رضایی و سوارکاری مهرداد شهبازی از ماسال اول، اسب شداد با مالکیت مهیار فرجی و سوارکاری امیر ارسلان حاجتی از شاندرمن دوم و اسب کرکان با مالکیت سهند ملیحی و سوارکاری میثم همتی از اسالم سوم شد.
در رده اسب های دوخون نیز اسب بوکان با مالکیت فرشاد پیرزاد و سوارکاری بهنام از تالش مقام اول را کسب کرد و بنا بر اعلام هیات سوارکاری تالش، این رقابت ها دوازدهمین مسابقات سوارکاری بومی محلی فجر بود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و سوارکاری، از رشته های ورزشی پر طرفدار در آن است.
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.