به گزارش ایرنا محمدرضا محسنی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شفت با اشاره به اینکه معاندین نظام اسلامی با راه انداختن جنگ روانی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی تلاش می کنند بستر نامیدی مردم را فراهم و آن را در جامعه تعمیم دهند، افزود : دشمنان از مطالبات به حق اقشار مردم به ویژه کارگران و فرهنگیان سوء استفاده و اهداف سیاسی خود را پیگیری می کنند .
وی با بیان اینکه بزرگنمایی مشکلات صنوف در چهل سالگی انقلاب تصادفی نیست و از سوی بدخواهان کشور برنامه ریزی شده و یکی از راه های مقابله با آن آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه توسط فرهنگیان است، افزود : تحریم و پیگیری برنامه شکست خورده انزوای سیاسی ایران اسلامی از سال 1357 آغاز شده و موضوع تازه ای نیست .
محسنی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدارس بدون دانش آموز در روستاهای شفت می توانند با همکاری شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدین با محوریت آموزش پرورش تعیین تکلیف و زمینه واگذاری آن فراهم شود و پیشنهاد واگذاری مدارس برای ایجاد واحدهای گردشگری می تواند در شورای آموزش و پرورش استان مطرح شود .
فرماندار شفت با اشاره به اینکه فهرست مدارسی که نیاز به تهیه یا تعویض سیستم گرمایشی دارند قبل از توزیع اعتبارات شهرستانی احصا و اعلام شود، افزود : حضور خیرین مدرسه ساز نیازمند بستر سازی است و آموزش و پرورش بایستی اهتمام بیشتری داشته باشد.
وی تاکید کرد: همچنین فهرست مدارس حاشیه راه ها که نیازمند ایمن سازی است باید با همکاری گارگروهی متشکل از پلیس راهور ، آموزش و پرورش ، راهداری و دهیاران و شوراهای اسلامی مربوط بروزرسانی و زیرساخت های اجرایی شدن ایمن سازی این مدارس پیگیری شود .
شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.