سیامک فراهانی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان داماش گیلان با جنگندگی بالای خود برابر تیم مس نوین کرمان در این بازی خارج از خانه، هر سه امتیاز را کسب کردند.
وی ادامه داد: البته تیم داماش مستحق این پیروزی بود چون بازیکنان توانستند به خوبی دستورات کادرفنی را در زمین بازی پیاده کنند و برتر از حریف خود نیز ظاهر و پیروز میدان شدند .
وی افزود: البته این بازی برای ما بسیار مهم و نیازمند کسب سه امتیاز بودیم تا دوباره جزء مدعیان قرار گیریم که خوشبختانه با تلاش و جنگندگی بازیکنان به این مهم دست یافتیم چون بازیکنان با تمام وجود برای رسیدن به هدف خود جنگیدند.
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: هدف اصلی ما صعود به رقابت های لیگ دسته یک است و برای رسیدن به این هدف باید در بازی های خارج از خانه هم پیروز شویم و در کنار کسب امتیازات خانگی، راه صعود خود را هموار کنیم.
فراهانی به بازی تیم داماش در نیمه نهایی جام حذفی و برابر سایپا نیز اشاره و بیان کرد: پس از پیروزی برابر مس نوین کرمان ، خود را برای مسابقه نیمه نهایی جام حذفی برابر سایپا آماده می کنیم و به طور حتم به خاطر هواداران و طرفداران با تمام توان در برابر سایپا ظاهر می شویم و پس از پشت سر گذاشتن این بازی مهم ، تمام تمرکز خود را معطوف بازی های سرنوشت ساز خود در لیگ خواهیم کرد.
تیم فوتبال داماش گیلان هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در کرمان به مصاف تیم مس نوین این شهر رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا با کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه ، با 30 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه خود قرار گیرد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، 28 تیم در 2 گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم های دوم به لیگ دسته یک صعود خواهند کرد.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های داماش گیلان و چوکا تالش در گروه اول و تیم فوتبال شهرداری فومن در گروه دوم این مسابقات قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.