مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه های ورزشی شامل یک سالن ورزشی و دو استخر است که در شهرهای صومعه سرا، سیاهکل و ماسال افتتاح خواهد شد.
مریم بخشی افزود: بر این اساس سالن ورزشی واقعه دشت در صومعه سرا که مراحل ساخت آن به اتمام رسیده، با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 140 میلیون ریال در دهه فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: همچنین استخر ورزشی سیاهکل با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال و استخر ماسال با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در ایام مبارک دهه فجر و همرمان با جشن های چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
به گفته بخشی ، با افتتاح و بهره برداری از این سه پروژه ورزشی ، 146 متر مربع بر مقدار اماکن و فضاهای ورزشی گیلان افزوده خواهد شد و امیدواریم که بتوانیم سایر پروژه های ورزشی موجود در استان را نیز به بهره برداری برسانیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به سایر پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک 42 پروژه نیمه تمام ورزشی در گیلان وجود دارد که 10 پروژه بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای به بهره برداری این تعداد پروژه ورزشی، هزینه ای بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.