در این پیام که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفته، آمده است: بی تردید نامگذاری ولادت حضرت زینب کبری(س) به عنوان روز پرستار، نشان از ارزش و جایگاه والای حرفه پرستاری دارد.
وی در پیام خود سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها اسوه صبر و ایثار و روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور به ویژه پرستاران پر تلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد تا این قشر در تحقق اهداف خطیر پرستاری که همانا سلامت همگانی و رضایت مردم است، همواره موفق و موید باشند.
در پیام مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان نیز که به مناسبت روز پرستار منتشر شده، آمده است: بدون شک تحقق چشم انداز سلامت بدون همراهی و تلاش پرستاران میسر نیست.
معصومه ادیب در پیام خود ضمن تبریک سالروز ولادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار آورده است: از زحمات همه پرستاران که با تلاش صادقانه و خالصانه خود علیرغم همه نارسایی های موجود صبورانه التیام بخش آلام بیماران هستند، تشکر و قدردانی می کنم.
همچنین به مناسبت میلاد خجسته بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و بزرگداشت مقام والای پرستار، جشن مراسم تجلیل از پرستاران استان گیلان، چهارشنبه هفته جاری در سالن اجتماعات شهدای ناجا واقع در میدان انتظام ( فلکه رازی) در رشت برگزار می شود.
بر اساس آخرین آمار، در زمان حاضر شش هزار و 158 کادر پرستاری در بیمارستان های دولتی و خصوصی استان گیلان مشغول به کار هستند.
امروز (شنبه 22 دی ماه) سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.