به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این مسابقات، تیم بدمینتون هیات گیلان با سه پیروزی متوالی و در مجموع مراحل رفت و برگشت با کسب 16 امتیاز، عنوان نخست گروه اول این رقابت ها را به خود اختصاص داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
همچنین تیم بدمینتون سپاهان اصفهان با دو پیروزی و یک شکست در مرحله برگشت این مسابقات و با توجه به مجموع دو مرحله رفت و برگشت، 14 امتیازی شد و به همراه تیم هیات گیلان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان کشور راه یافت.
در رقابت های انجام شده این دوره از رقابت ها نیز تیم هیات بدمینتون گیلان با نتیجه سه بر دو برابر آرش کمانگیر آمل مازندران به برتری رسید و تیم بدمینتون سپاهان اصفهان نیز با نتیجه سه بر دو ، هیات کردستان را مغلوب کرد.
اما در آخرین دیدار این مرحله که ظهر جمعه در رشت و برای کسب عنوان صدرنشینی برگزار شد، تیم های سپاهان اصفهان و هیات گیلان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم هیات گیلان با نتیجه سه بر صفر برابر حریفش به برتری دست یافت.
مسابقات گروه اول بدمینتون لیگ برتر مردان کشور، با حضور تیم های هیات های استان گیلان ، کردستان ، آرش کمانگیر آمل مازندران و باشگاه سپاهان اصفهان از روز گذشته (پنجشنبه) در سالن اختصاصی بدمینتون مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت آغاز شده بود. در رقابت های بدمینتون لیگ برتر مردان کشور، هفت تیم حضور دارند که در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر راه می یابند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.