به گزارش خبرنگار ایرنا مریم بخشی عصر پنجشنبه در نشست شورای ورزش شهرستان املش اظهار داشت: زیرساخت های ورزش استان ضعیف است و باید بکوشیم آن را به وضعیتی مطلوب برسانیم.
وی سهم سرانه ورزشی در گیلان را 62 صدم درصد عنوان و اضافه کرد: با همه تنگناهای مالی، ورزشکاران گیلانی در بخش های ملی و بین المللی خوش درخشیده اند.
به گفته بخشی ، در املش تاکنون سه خانه ورزش روستایی راه اندازی شده و اهتمام داریم خانه های ورزش را در روستاهایی که دارای زمین سند دار هستند، ایجاد کنیم.
اسدالله عباسی نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: املش از نظر استعدادهای ورزشی نسبت به دیگر شهرستان ها چیزی کم ندارد و اگر به ورزش کودکان و نوجوانان توجه شود؛ در سال های آینده شاهد پرورش قهرمانان و پهلوانان بسیاری در میادین استانی، ملی و جهانی خواهیم بود.
وی سهم املش از اعتبارات استانی و ملی را اندک و ناعادلانه دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولان ذیربط به این موضوع شد و ادامه داد: لازم است فوتبال پنج نفره را در رانکوه املش پیگیری و عملیاتی کنیم و در همین زمینه باید ساماندهی زمین ورزشی شهدای خرشتم پیگیری شود.
اسدالله عبدالله تابار رئیس اداره ورزش و جوانان املش نیز گفت: در 9ماه سال جاری، حدود 77 مسابقه استانی را میزبانی کرده ایم و 32 مدال طلا، 32 مدال نقره و 36 مدال برنز گرفته ایم و در سطح ملی نیز 10 مدال طلا، 10مدال نقره و 9مدال برنز کسب کرده ایم.
وی تجلیل از 150 نفر از رئیسان و نواب هیأت های ورزشی و 22 نخبه ورزشی را از دیگر عملکردهای اداره ورزش و جوانان املش عنوان و اضافه کرد: هم اکنون تعداد بیمه شده های ورزشی و ورزشکاران شهرستان شامل یک هزار و 537 نفر مرد و 521 نفر زن است و در بخش مرکزی 24هیأت ورزشی و در بخش رانکوه پنج هیأت ورزشی فعال هستند.
املش با دو بخش مرکزی و رانکوه در 70 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و 29 هیأت ورزشی با دو هزار و یکصد ورزشکار دارای شناسنامه در این شهرستان فعال هستند.
7291/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.