مازیار غلامی عصر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی و استقرار سامانه کم فشار در منطقه است و بر این اساس در بعضی نقاط وزش باد گرم( به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها احتمالا شدید) تا فردا پیش بینی می شود.
وی خاطر نشان کرد: طی این مدت در پاره ای نقاط جلگه ای پدیده مه دور از انتظار نیست و به تدریج از روز پنجشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین و نفوذ امواج ناپایدار به منطقه، افزایش ابر، وزش باد، کاهش دما، بارندگی، احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف تا اوایل هفته آینده مورد انتظار است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط وزش باد گرم (به ویژه ارتفاعات و دامنه ها احتمالا شدید) عنوان و برای فردا نیز آسمان را کمی تا نیمه ابری و مه آلود، بعضی نقاط وزش باد گرم (به ویژه ارتفاعات و دامنه ها) ، به تدریج افزایش ابر، وزش باد شمالی، پاره ای نقاط بارندگی، احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.
وی ادامه داد: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با 18 مربوط به رودبار و کمینه دمای فردا نیز با شش مربوط به جیرنده است.
به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت 20 درجه و کمینه دمای فردا مرکز گیلان 11 درجه خواهد بود.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.