مدیرکل کمیته امداد گیلان در همین رابطه روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بمنظور رقم زدن شب شاد یلدایی برای نیازمندان جامعه ، طرح ویژه شب یلدا برگزار می شود.
عباس اهرابی با بیان اینکه کمیته امداد در مناسبت های مختلف سال نیاز به کمک های ویژه تری دارد، تصریح کرد: یکی از این مناسبت ها در کنار دیگر مناسبت ها جشن شب یلداست که در همین راستا ، کمیته امداد استان تهیه سبد های غذایی را برای نیازمندان با اولویت ایتام ، زنان بی سرپرست و بدسرپرست پیش بینی کرده است .
وی با قدردانی از نیکوکاران برای کمک به نیازمندان در مقاطع مختلف اظهار داشت : با وجود مشکلات اقتصادی در کشور ، هنوز کمک همنوعان و فرهنگ نوع دوستی بین مردم وجود دارد.
اهرابی خاطر نشان کرد: مردم و نیکوکاران استان در این جشن نیز خانواده های نیازمند را همراهی و شادی شان را با آنها تقسیم می کنند و می توانند کمک های خود را هم به صورت نقدی و هم در قالب کالا شامل میوه، آجیل و شیرینی در اختیار نیازمندان بگذارند.
وی بیان کرد: مردم نوع دوست می توانند کمک های غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان اهداء کنند همچنین نیکوکاران می توانند با شماره گیری #013*8877* و یا شماره حساب 0109352176004سیبای بانک ملی کمک های نقدی خود را تقدیم نمایند.
اهرابی با یادآوری اینکه پنج هزار یتیم و فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد هستند، تصریح کرد: هرچقدر کمک مردم بیشتر باشد ، تعداد بهره مندی نیازمندان از این سبد غذایی بیشتر است.
در حال حاضر 103 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.