به گزارش خبرنگار ایرنا هاشم اسماعیلی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری آستارا افزود: اداره کل ورزش و جوانان گیلان برای حمایت از طرح های کارآفرینی با ارائه تسهیلات ارزان قیمت، با صندوق کارآفرینی امید استان تفاهم نامه همکاری منعقد کرده و جوانان زیر 35 سال می توانند برای هر طرح تا یک میلیارد ریال تسهیلات بگیرند.
وی بیان کرد: کارگاه های آموزش پیش از ازدواج توسط سازمان های مردم نهاد در استان دایر شده و تا پایان سال جاری باید 30کارگاه توسط دو سازمان مردم نهاد آستارا راه اندازی شود و جشنواره آئین های سنتی ازدواج در سال آینده در همه شهرستان های گیلان برگزار خواهد شد.
اسماعیلی گفت: حل مشکلات قشر جوان نیازمند عزم ملی است و برای اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، باید به مشکلات قشر جوان در ستاد ساماندهی امور جوانان پرداخته شود.
فرماندار آستارا هم در این جلسه گفت: برای رشد و تعالی جوانان با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود، تلاش می کنیم و جوانان با مهارت آموزی، برای توفیق بیشتر در زندگانی خود تلاش کنند.
یونس رنجکش افزود: دولت تدبیر و امید برای اشتغال، گام های موثری برداشته و در این راه همه باید وارد عمل شوند تا با مهارت آموزی و توانمندسازی جوانان، فرصت های شغلی متعددی برای آنان فراهم شود.
حدود 90 سازمان مردم نهاد زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان فعالیت می کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و شش سازمان مردم نهاد زیر نظر اداره ورزش و جوانان آن، در غرب استان گیلان قرار دارد.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.