به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار از دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی، شرکت های صنعتی، موسسات خصوصی و پارک علم و فناوری به معرض نمایش گذاشته شده است.
رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان درباره این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 365 طرح در زمینه های مختلف در 30 غرفه برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.
علی باستی اظهار داشت: در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گیلان برای اولین بار 10 استارت آپ حضور دارند.
وی با اشاره به رونمایی از سه طرح پژوهشی و فناورانه در مراسم افتتتاح این نمایشگاه بیان داشت: رونمایی از لامپ آنتی باکتریال، موتورسیکلت دارای ویژگی هایی از جمله میزان نگهداری با شارژ بالا و دستگاه ویژه سمپاشی که در 10 دقیقه می تواند یک هکتار زمین را با امکاناتی از جمله تصویربرداری، سمپاسی کند، سه طرحی است که در این مراسم رونمایی شد.
باستی با بیان این که هفته پژوهش از امروز 24 آذرماه آغاز شده، خاطر نشان کرد: پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی شعار هفته پژوهش امسال است.
نمایشگاه هفته پژوهش تا 27 آذر از ساعت 9 تا 16 در سالن آتش نشانی شهرستان رشت واقع در فلکه انتظام برای بازدید علاقمندان دایر است.
در پارک علم و فناوری استان گیلان بیش از 300 هسته و واحد فناور حضور دارند که هزار نیروی تمام وقت و پاره وقت در آن مشغول فعالیت هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.