به گزارش خبرنگار ایرنا نادر جهان آرای روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از دانش اموزان برتر بندر انزلی اظهار کرد: دانش اموزان همواره می خواهند بیشتر تاثیر گذار و نام آور شوند و این امر بسیار پسندیده است.
وی با تاکید بر اینکه دانش اموزان برای موفقیت بیشتر باید ظرفیت های خدادادی خود را شناسایی کنند، افزود: اولیا و مربیان نیز باید با هدایت و تشویق دانش اموزان ، استعداد های بالقوه خدادادی آنان را پرورش داده و برای تحقق آن تا حصول نتیجه لازم تلاش کنند.
جهان آرای ادامه داد: متاسفانه در فضای امروز جامعه برخی بدون اطلاع از عواقب رقابت و بدون فراهم سازی بستر ها، رقابت های سختی را برای دانش اموزان رقم می زنند.
وی تاکید کرد: باید از ظرفیت های ذهنی و فیزیکی دانش اموزان به بهترین شکل ممکن و در موقعیت های مناسب استفاده شده و زمینه رفاقت هرچه بیشتر و فعالیت های گروهی در مدرسه و خانواده ایجاد شود.
مدیرکل آموزش و‌پرورش گیلان با بیان اینکه سالانه در استان بیش از 30هزار نفر در کنکور شرکت می کنند، گفت: رویکرد جدید اموزش و پرورش، فراهم سازی شرایط و بستر های لازم و بهتر برای رشد و شکوفایی دانش اموزان برای رقابت سالم است.
به گزارش ایرنا در چهارمین همایش تجلیل از دانش اموزان برتر انزلی تحت عنوان جشن ستارگان از 282دانش اموز برتر در رقابت های فرهنگی، علمی، ورزشی، قرانی و هنری تجلیل شد.
بندر انزلی در 40 کیلومتری غرب گیلان واقع شده و بیش از 19هزار دانش اموز دارد.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.