به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبری روز دوشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان در رشت افزود: افرادی با سوء استفاده از نام بیمه سلامت اقدام به کلاهبردای از مردم با درخواست مواردی از جمله پرداخت هزینه های درمانی می کنند که شکایاتی از این موارد به ما رسیده است.
وی اظهار داشت: این افراد به هیچ عنوان وابسته و ارتباطی با سازمان بیمه سلامت ندارند، مردم در صورت مشاهده این افراد در درب منازل و یا تماس تلفنی، به بیمه سلامت اطلاع دهند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان خاطر نشان کرد: به منظور حفظ و صیانت از حقوق بیمه شدگان تخلفات این چنینی را تا رسیدن به نتیجه پی گیری می کنیم.
وی در ادامه از راه اندازی سامانه 1666 سازمان بیمه سلامت خبر داد و تصریح کرد: بیمه شدگان می توانند از طریق این سامانه مشکلات شان را به گوش مدیران سازمان رسانده و پاسخ دریافت کنند.
وی با بیان این که سامانه یاد شده در همه روزها فعال است، اظهار داشت: اما در روزهای دوشنبه از ساعت 10 تا 12 صبح به صورت ویژه ارتباط به مدیران ارشد بیمه سلامت برقرار می شود که بیمه شدگان می توانند با تماس با 1666 مشکلات را بیان و پاسخ بگیرند.
وی در بخش دیگری از این نشست خبری با بیان این که بخشی از مطالبات سال 96 طرف های قرارداد با بیمه سلامت استان باقی مانده، گفت: تمام تلاش مان را برای پرداخت این بدهی ها به گار گرفته ایم، با وجود این بدهی شاهد همکاری های خوبی از سوی طرف های قرارداد برای ارائه خدمات به بیمه شدگان هستیم.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان ادامه داد: مطالبات سال جاری طرف های قرارداد در مراکز دولتی تا پایان مهر ماه و مراکز خصوصی را تا آخر تیرماه پرداخت کرده ایم.
بر اساس آخرین آمار یک میلیون و 270 هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت استان گیلان هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.