به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی اظهار داشت : خوشبختانه ، روحیه اسلام خواهی و اسلام طلبی در جوانان نسل چهارم ما موج می زند و مفتخریم جوانان کشور روح دینداری و استقلال طلبانه بر مبنای دین دارند.
وی با بیان اینکه افتخار می کنیم که ایران اسلامی هیچ گاه آغاز گر جنگ نیست،افزود : امروز ایران اسلامی در همه نقاط دنیا ،جای پای مردمی دارد و همه مستضعفان جهان خواهان حرکت استقلال طلبانه ایران هستند.
وی ادامه داد: ما نه جنگ افروزیم نه آغاز گر جنگ ،اما اگر کسی دست از پا خطا کند ملت ایران او را سر جای خود خواهد نشاند.
آیت الله فلاحتی دربخش دیگری از سخنانش گفت: عده ای می گویند آمریکا از برجام عقب نشینی کرد که پایش را کنار بکشد و اروپا را متلاشی کند ؛ اما به نظر می آید این بصیرت و آگاهی ملت ها در جهان است که برای رهایی، راه انقلاب اسلامی را در پیش می گیرند و امیدواریم عربستان نیز این الگو پذیری را از انقلاب اسلامی ایران داشته باشد.
وی ادامه داد: هنوز مردم همه موضوعات را راجع به برجام نمی دانند و بهتر است مسئولان همه آنچه در برجام گذشت را برای مردم بازگو کنند.
خطیب جمعه رشت اضافه کرد: تا اروپائیان دست ما را خالی نگذاشته اند و تا دیر نشده ،از دولت مردان می خواهیم تکلیف را روشن کنند.
آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرانی در بازار گفت: تنها کاهش قیمت ارز و طلا کافی نیست مسئولان به زندگی روزمره مردم توجه کنند چرا که اگر مردم را از دست بدهیم دیگر هیچ چیز نخواهیم داشت.
1881 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.