گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان به ایرنا حاکیست بنا به اظهار جواهردشتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل؛ طی گشت شبانه روزی یگان حفاظت این اداره در رودخانه سفید رود با استفاده از قایق پارویی، چندین رشته تور زیر آبی جمع آوری شد.
وی بیان داشت: صید ماهی صرفا با قلاب و در قبال اخذ پروانه صید از اداره های محیط زیست قانونی و آزاد می باشد و در غیر اینصورت تخلف بوده و با متخلفان برخورد قضایی خواهد شد.
رودخانه سفیدرود ، زیستگاه بسیار مناسبی برای حمایت گونه های ارزشمند آبزیان است و باید نسبت به حفظ و حراست از حیات وحش و محیط زیست مسئول بوده و از نابودی آنها پیشگیری شود.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان به ایرنا، دو قبضه سلاح شکاری و لاشه دو قطعه کبک در اشکورات شهرستان رودسر کشف و ضبط شد.
بنا به اظهار علی محمد پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودسر؛ مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مستقر در پاسگاه سر محیط بانی ارکم - اشکورات، در اجرای ماموریت های گشت وکنترل و جلوگیری از تخلفات شکار در منطقه شکار ممنوع اشکورات در ارتفاعات روستای کاکرود موفق به دستگیری دو نفر و همچنین کشف وضبط دو قبضه سلاح شکاری و لاشه دو قطعه کبک به همراه 16عدد فشنگ شدند.
وی اضافه کرد: متخلفان پس از صورتجلسه سلاح و آلات شکار جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
شهرستان های سیاهکل و رودسر در شرق استان گیلان قرار دارند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.