به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد دلقپوش شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح مجتمع آبدرمانی آستارا افزود: دولت با حمایت، هدایت و نظارت بر بخش خصوصی، انگیزه سرمایه گذاری و مشارکت آنها در طرح ها را تقویت می کند و حوزه صنعت و تجارت استان نیز رونق دارد.
وی بیان کرد: تسهیلات سرمایه در گردش، بدون محدودیت به متقاضیان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های مختلف اختصاص می یابد تا بدون دغدغه فعالیت کنند.
وی ادامه داد: باید با اتکا به ظرفیت های ارزشمند گیلان و با سرمایه گذاری مطمئن، امنیت اقتصادی مردم را فراهم کنیم تا زمینه تولید، سازندگی و توسعه ایجاد شود.
دلقپوش گفت: 40 درصد بار اشتغالزایی بر عهده وزارت، صنعت، معدن و تجارت است و سه هزار و 12 واحد تولیدی با 35 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال و آمار شاغلان، براساس مجوزهای تاسیس و پروانه های بهره برداری حدود 85 هزار نفر است.
رئیس سازمان صمت گیلان افزود: امسال 11 هزار میلیارد ریال اعتبار به رونق تولید در استان اختصاص یافت و این استان در رفع موانع تولید، رتبه نخست و در اختصاص منابع مالی به واحدهای تولیدی رتبه هشتم کشور را دارد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.