محمدرضا نازک کار روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف در محور اسالم- خلخال به 25 تا 30 سانتیمتر ، پونل- خلخال به 20 سانتیمتر و املش در حد سپیدپوش شدن رسیده است.
وی با بیان اینکه تمامی راههای اصلی گیلان باز است ، تصریح کرد: راه پونل- خلخال که در سیلاب های گذشته در استان برای ایمنی لازم مسدود شده بود، نیز هم اکنون بسته است.
وی از رانندگان خواست تا برای تردد از محورهای کوهستانی استان، تجهیزات ایمنی و زمستانی را به همراه داشته باشند و با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده های استان سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی را بطور کامل رعایت کنند.
رانندگان می توانند قبل از تردد در راههای استان از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راههای استان از آخرین وضعیت راههای استان مطلع شوند.
470 نیروی راهدار با 245 دستگاه انواع ماشین آلات سبک ، نیمه سنگین و سنگین برای رفع احتمالی مشکلات راهها در محورهای استان مستقر هستند.
اداره کل هواشناسی گیلان آسمان استان برای امروز( شنبه) را ابری و مه آلود همراه با بارندگی و وزش باد ( بعضی نقاط شدید یا خیلی شدید ، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی کرده است.
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.