به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز چهارشنبه در مراسم معرفی رئیس اداره برق آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: نارضایتی برخی افراد از ادارات به علت ناآشنایی به موازین و مقررات احتمال دارد، اما مدیران باید با تدبیر و رعایت قانون، مردم را راهنمایی کنند.
وی یادآور شد: مردم هرگز از رعایت قانون ناراحت نخواهند شد اما به جایگزینی روابط به جای ضوابط و تبعیض در امور، معترض خواهند بود.
فرماندار آستارا ادامه داد: در دو سال گذشته از مدیران بومی در مسئولیت ها استفاده شده و بومی گزینی نقش مهمی در اجرای سریع طرح ها خواهد داشت.
در ادامه این دیدار، فرزین بهامین به عنوان مدیر اداره برق آستارا معرفی و از ستار آقایی پور مدیر قبلی قدردانی شد.

** مهلت ارسال اثر به جشنواره عکس پویش آستارا تمدید شد
شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: زمان تعیین شده برای ارسال اثر به این جشنواره 30 آبان بود که به دلیل استقبال هنرمندان، تا دوم آذرماه تمدید شد.
وی بیان کرد: نخستین جشنواره مردمی عکس پویش در آستارا با موضوع مسائل و مشکلات اجتماعی برگزار می شود و علاقه مندان، آثار خود را به نشانی pooyeshastara@yahoo.com ارسال کنند.
وی گفت: ظرفیت نهایی ارسال عکس، پنج قطعه برای هر شرکت کننده است و آئین اختتامیه در 9 آذرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی ارشاد آستارا برگزار خواهد شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و 400 هنرمند در هفت انجمن هنری اداره ارشاد آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.